Питання/відповідь
- Головна
- Питання/відповідь
Як оформити замовлення на вашому сайті?
Щоб оформити замовлення, просто оберіть потрібний товар, додайте його в кошик і перейдіть до оформлення замовлення. Далі вам потрібно вказати свої контактні дані, адресу доставки та обрати зручний спосіб оплати. Після підтвердження замовлення ми надішлемо вам лист-підтвердження.
Які способи оплати ви приймаєте?
Ми приймаємо оплату:
- картою Visa/MasterCard на сайті (через платіжну систему liqPay);
- післяплатою;
- оплата на розрахунковий банківський рахунок.
Виберіть зручний для вас варіант під час оформлення замовлення.
Чи можна змінити або скасувати замовлення після його оформлення?
Якщо ви хочете змінити або скасувати замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами якомога швидше після оформлення. Якщо ваше замовлення ще не оброблено, ми зможемо внести зміни або скасувати його. Після обробки замовлення зміни можуть бути неможливими.
Що робити, якщо я отримав пошкоджений товар?
Ми дуже серйозно ставимося до якості нашої продукції та доставки. Якщо ви отримали пошкоджений товар, негайно зв'яжіться з нашою службою підтримки. Ми організуємо заміну товару або повернення коштів, залежно від вашого вибору.
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?
Так, ми завжди йдемо на зустріч своїм клієнтам і розуміємо, що при замовленні ви могли помилитися, можливо передумати. У такому разі ви можете повернути нам товар протягом двох робочих днів, якщо були дотримані такі умови:
- товар не розкривався;
- не порушено цілісність упаковки.
Процедура повернення товару:
- Новою Поштою у відділення;
- самостійно в наш офіс.
Повернення коштів здійснюється на ваш картковий рахунок протягом трьох робочих днів.
Якщо у вас виникли додаткові питання, зв'яжіться з нами: